Targi REDI, Retail Destination Initiative, to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). W I edycji targów ReDI, które odbyły się w dniach 28-29 maja 2014 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, uczestniczyło blisko 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych, ponad 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, ponad 50 wystawców, którzy prezentowali portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej.

Targi ReDI to:

    Prezentacje nowych i istniejących centrów handlowych
    Platforma rozwoju centrów i ulic handlowych w Polsce
    Prezentacje nowych technologii i usług dla najemców oraz centrów i ulic handlowych

Targi ReDI to także przestrzeń i okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Podczas tegorocznych targów przygotowane zostaną 4 panele dyskusyjne, które poruszać będą najważniejsze dla branży tematy.

    ReDI for Young Designers - młodzi projektanci w retailu
    ReDI for Infrastructure - Rola handlu w rozwoju pasażerskich węzłów komunikacyjnych
    ReDI for Best Practices - Standardy międzynarodowe RICS w obszarze zarządzania nieruchomościami a rynek polski
    ReDI for Retailers - Dane i fakty jako podstawa trafnych decyzji biznesowych

 

Więcej informacji pod adresem: http://www.redi.org.pl